» بازدید امروز: 152
» بازدید دیروز: 17
» افراد آنلاین: 1
» بازدید کل: 5836

مسئولین اسلامی حرف میزنند غیر اسلامی عمل میکنند

بسیاری از گرانی‏ ها محصول اختلاس‏ ها، دزدی‏ ها و بی‏کاری‏ ها است و مسؤولان سعی نکنند همه مشکلات را به گردن تحریم‏ها بیاندازند

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز با حضرت آیت‏ الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

، در این دیدار حضرت آیت ‏الله عبدالله جوادی آملی با اشاره به آیه ‏ای از قرآن گفت: خداوند در قرآن بارها به کرامت خود و بندگان تأکید دارد و بندگان را به حفظ کرامت انسانی در خانواده و اجتماع توصیه می‏کند.

وی در ادامه با اشاره به کم ارزش شدن کار در کشور افزود: جامعه را نمی‏توان با مزدوری اداره کرد اما برخی سعی دارند که کشور را به سمت مزدوری سوق دهند و به جای کار و تلاش در جامعه با دلالی و اختلاس جامعه را اداره کنند.

وی ادامه داد: جامعه باید از مزدوریت خارج شود و تنها راه برای رسیدن به این هدف ارزش دهی به کار و کارگر است؛ تا وقتی که کار و کارگر در جامعه شغلی کم اهمیت و بی ارزش است جامعه کریمی را نخواهیم داشت.

مفسر درس خارج قرآن کریم حوزه علمیه قم با اشاره به منابع کشور ابراز داشت: ایران  یک درصد جمعیت دنیا را درمقابل ده درصد از منابع دنیا اعم از نفت، انرژی، معادن، دریا و زمین‏های حاصلخیزدارا است و اگر در جامعه رفاه دیده نمی‏شود از بی عرضه‏گی مسؤولان است.

وی با اشاره به بحث یارانه‏ ها خاطر نشان کرد: وقتی طرح یارانه ‏ها مطرح شد بنده و برخی از مراجع عظام گفتیم که کمیته امدادی رفتار کردن کشور را نمی شود اداره کرد، بلکه باید برای رفع مشکلات بیکاری را از جامعه برطرف کرد.

حضرت آیت‏ الله جوادی آملی با انتقاد ار فسادهای مالی در کشور اظهار داشت: بسیاری از گرانی‏ ها محصول اختلاس‏ ها، دزدی‏ ها و بی‏کاری‏ ها است و مسؤولان سعی نکنند همه مشکلات را به گردن تحریم‏ها بیاندازند.

وی تأکید کرد: در کشور صدها هزار زمین حاصل خیز در کنار دریا وجود دارد اما مسؤولان از تحریم شدن علوفه دام و در پی آن تغذیه دام‏ها به وسیله گندم‏ های وارداتی می‏ نالند؛ در صورتی که اگر مسؤولان بی عرضه نبودند همین زمین‏ها باید کشور را از واردات علوفه به کشور بی نیاز می‏کرد.

وی با ابراز تأسف از سخنرانی‏ های بدون عمل تصریح کرد: متأسفانه برخی بعد از پذیرش مسؤولیت در کشور بر روی کار می‏ آیند دائما اسلامی حرف می‏زنند و غیر اسلامی یا ضد اسلامی عمل می‏کنند.
این مرجع تقلید در پایان تأکید کرد: کشور بی کار حیثیتی ندارد و نخواهد داشت، کشور بی‏ حیثیت به کرامت نخواهد رسید و دائما محتاج به خارج و نیروهای بیگانه خواهد بود.

شهدای منصورون

شهیدغلامحسین صفاتی دزفولی
شهیدکریم رفیعی
شهید سید علی جهان آرا
شهید مهدی هنردار
شهید عزیز صفری
شهید سید نورالدین صفدری
شهید شیخ عبدالحسین سبحانی
شهید حسن هرمزی
شهید اسماعیل دقایقی
شهید سید محمدعلی جهان آرا