» بازدید امروز: 156
» بازدید دیروز: 17
» افراد آنلاین: 3
» بازدید کل: 5840

گرامیداشت شهیدان سبحانی وصفری

یادواره یاد یاران گرامیداشت شهدای گروه جبهه اسلامی دفاع«منصورون» با حضور مسئولان محلی و استانی در شهرستان دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، یادواره یاد یاران با محوریت گرامی داشت یاد و خاطر شهدای گروه جبهه اسلامی دفاع «منصورن» و شهدای انقلاب با حضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان مسلم رحیمی،مسئولان شهرستان دزفول، آحاد مردم ولایتمدار شهرستان دزفول  همچنین  حضور یادگاران هشت سال دفاع مقدس در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا امام جمعه دزفول شامگاه چهارشنبه در این یادواره گفت: دزفول سرمایه ها و گنجینه های فراوانی دارد که نتوانسته ایم این سرمایه ها را به درستی معرفی کنیم.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفول افزود: شخصیت شهدای والامقام انقلاب باید معرفی و به عنوان یک الگوی برجسته به نسل جوان معرفی شوند.
وی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان شیخ عبدالحسین سبحانی و شهید عزیز صفری افزود: باید شخصیت این شهدا واکاوی و تحلیل شوند.
امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم تبیین و رفتارشناسی سبک زندگی شهدا اظهار داشت: شهید سبحانی در دوران خود یک سبک مبارزه برای جوانان کلید زد.

 در ابتدای این آیین که مستند جبهه اسلامی دفاع با محوریت  رشادت‌های جوانان انقلابی شهرستان دزفول از جمله «شهیدعزیزصفری و شهیدشیخ عبدالحسین سبحانی»  پخش شد و بعد از آن  مدیر کل صدا و سیما مرکز خوزستان میهمان ویژه این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت و همچنین  نحوه به شهادت رسیدن شهید عزیز صفری توسط ساواک به نمایش درآمد و با روایتگری سردارحمید صفری از نیروهای فعال دوران انقلاب پایان یافت.

در ادامه تصاویری از این مراسم را مشاهده می‌کنید.

شهدای منصورون

شهیدغلامحسین صفاتی دزفولی
شهیدکریم رفیعی
شهید سید علی جهان آرا
شهید مهدی هنردار
شهید عزیز صفری
شهید سید نورالدین صفدری
شهید شیخ عبدالحسین سبحانی
شهید حسن هرمزی
شهید اسماعیل دقایقی
شهید سید محمدعلی جهان آرا